10. Eclipse

>> marți, 30 iunie 2009

Am plecat de acolo bucuros. Nu era ceva ce ma putea intrista in afara gandului ca nu a durat mai mult. Au fost in mod clar cele mai lungi 3 zile din viata mea si printre cele mai frumoase si spectaculoase. Am trait clipe memorabile, m-am plimbat prin Germania, Olanda, am fost la un concert epic, m-am distrat de minune, am cheltuit cat nu am cheltuit intr-un an intreg, am reusit cu succes sa ma ratacesc in doua tari straine, in 2 zile consecutive, am ras, m-am distrat, m-am bucurat, am plans de fericire. Fiind singur, am facut exact ce am vrut, cum am vrut, cand am vrut si am ajuns la concluzia ca nu stau asa prost la luat decizii. Am invatat enorm din aceasta aventura care, desi a durat mai putin de 3 zile, a parut ca a fost mai bine de o saptamana, la cate am reusit sa fac si la cat am umblat. Sper sa repet o experienta asemanatoare cat de curand si cu siguranta o voi face. Poate nu anul acesta, dar la anul aproape sigur voi ajunge din nou in Germania la unul din cele mai mari festivaluri de metal din lume, Wacken. In orice caz, aceasta prima iesire, plina de aventuri, cum nici nu ma asteptam a fost si va ramane memorabila.
Multumesc ca ai citit aceasta poveste si ca ai avut rabdare alaturi de mine sa o termin. Cred este de inteles de ce am ales sa postez in 10 parti si de ce fiecare a fost numita asa. Povestea era prea lunga pentru a fi postata toata si nimeni nu ar fi avut probabil rabdare sa o citeasca; titlul ar fi fost atunci : The story behind The Dark Side of the Moon; asa a fost gandita povestea initial. Totusi sunt 21 de pagini scrise in Word. Am avut ce povesti se pare. Cand am decis sa fac asta nu ma asteptam sa depasesc 6-7 pagini dar uite ca nu a fost asa putin cat mi-am imaginat. Multe chestii le uitasem, dar vrand sa povestesc cat mai mult, mi-am amintit de-a lungul zilelor in care am scris. Timp de luni de zile am ramas “blocat” si am povestit tuturor pe scurt, sau pe lung ce s-a intamplat, lucru care m-a facut sa retin cat mai bine momentele cheie. Imi pare bine ca am reusit sa termin de povestit in scris. Mi-am mai amintit cateva mici aspecte pe care am uitat sa le povestesc si chiar poate voi aduce completari intamplarilor. A fost o aventura de neuitat. Daca ti-a placut te invit sa ma urmaresti in continuare; mai am destul de povestit si toate povestile vor putea fi gasite aici.
Last, but not least, as vrea ii multumesc in mod special Corinei pentru rabdarea care a avut-o sa citeasca in avanpremiera ce am scris si sa imi corecteze toate prostiile. :* you ROCK !!

Ozzy buna in continuare,
oldschoolrocker

6 comments:

Greenx 1 iulie 2009 la 19:34  

Putini oameni au ocazia sa traiasca cateva clipe care sa le ramana in amintire pe termen lung, asemeni tie. Fiecare avem parte de astfel de momente , fie scurte fie lungi. Oricum daca sti cum sa te distrezi si sa te gandesti la fiecare patzanie ca la un stimul, asta conteaza cel mai mult. A fost o istorisire faina, am citit-o cu multa placere. Bafta!! :)

oldschoolrocker 1 iulie 2009 la 21:07  

Multumesc foarte mult ca m-ai urmarit si ma bucur ca ti-a si placut. Inseamna mult pentru mine asta. Nu sunt foarte multi care sa citeasca povestile mele interminabile. :)

Greenx 2 iulie 2009 la 17:56  

^_^

Corina 12 iulie 2009 la 01:25  

Great finish!:)

Otilia 3 decembrie 2010 la 03:40  

Sa fii sanatos, sa mai ai parte de aventuri frumoase si sa ni le povestesti si noua. :)

oldschoolrocker 3 decembrie 2010 la 13:05  

Multumesc mult Otilia >D:<!! :) in scurt timp voi mai posta o serie de aventuri :D

echoeofrock's Profile Page

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP