Vreau:

>> duminică, 25 ianuarie 2009

sa stiu sa dansez tango
sa ma pot "juca" cu C4 oricand am chef
sa fiu mai inalt
un perete mai mare
sa fiu mai sociabil
sa scriu comic-uri
sa imi spui ce vrei de la mine
sa il fii vazut pe Jimi live
sa stiu cum a inceput
sa merg la toate Hard Rock Cafe-urile
o oaie neagra
un munte de ciocolata
sa ma droghez
un cinematograf al meu (bineeeee...al NOSTRU)
un sfat bun
sa nu mai pierd timpul
sa merg ca un saltimbanc pe o sarma perfect intinsa
un masaj bun
sa merg in spatiu
sa fiu copil din nou
sa daram zidul
sa zambesc mai mult
sa nu ma uiti

Tu ce vrei?

(multumesc pentru inspiratie Corina)

4 comments:

Anonim 25 ianuarie 2009 la 22:39  

oricand!:)

oaie mov 26 ianuarie 2009 la 13:56  

asta e o lista de preferinte pe care toata lumea ar trebui sa o aibe;)) sau cel putin cei care iti doresc ceva de la viata. (si eu am una).Toate lucrurile banale prind contur atunci knd iti doresti cu adevarat ceva.In plus, tot universul o sa te ajute sa ti le realizezi. Sa stii k oaia neagra s-a transformat in oaie roz dar acum s-a maturizat shi e mov. ai grija de tine, oaia mea roz.:X

oaie mov 26 ianuarie 2009 la 14:09  

nu pot sa te ajut sa inveti tango pentru k asta ar insemna sa dansezi cu sacul de cartofi in spate:)).dar in schimb putem sa mergem in toate Hard rock cafe, shi sa daraman shi zidul ala mare impreuna. o sa ajungem shi in spatiu cu motocicleta ta;)) in timp c mancam ciocolata. Daca vrei sa evadezi din realitate drognadu-te.. o sa iti dau eu shi mai multa ciocolata pana vezi oi negre, si astfel peretele ti se va parea mai mare;)). timul e tot ce conteaza ..aaa shi cu sfatul ala bun, knd o sa cresti mare probabil il vei asculta.(ovi la shi radem 3 2 1 si)....shi nu ma uita!

Raven! 15 iulie 2009 la 19:35  

;)) Nu e rău ce îţi doreşti.Excepţie fac drogurile.Poate o să reuşeşti să îndeplineşti lista cu "wishes". :)

echoeofrock's Profile Page

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP